Memory of Pleasure

Sweet Memories....(",)



Hmm,weekends da berlalu...Valentine's day da berlalu..any special occassion lg ke dis month??taddaaaa,aku pown tgh boring n tgh mencari ilham bulan ni nk p joli2 kt mane lg.By the way,hows weekends?? Everybody njoyed??Or mayb not??Ermmm,how's ur Valentine day celebration ler..??


Mcm aku ckp,on 13th of Fe 09 lg org da sibuk jual bunge kt tep2 jln..Ni antara kedai2 tepi jln y jual valentine's gifts y smpat aku snapped time driving...Hehheeee,sweet!!


And, this is how we celebrate our valentine's eve that nite-Tema Masker:)....restricted to single Lady only!!
Aku x espect ape2pown valentine's day tahun ni, tapi........Tada:)..Tp,sum1 paid me for lunch at the Hilton.I njoyed my lunch lolx..
But, I just get myself a plate of smoked salmon for my lunch...(on diet ar,sbb perut kenyang lg...hehheheh)



Me...Peace n Cheers ya'all:)


See??..I do njoyed myself much.. Hehehhee,seronok gak eventhough aku xde bf or husband y nk ajak celebrate.. But at least tahun ni x mcm tahun2 y sudah....Hmm,ni antara reward aku utk Valentine's Day tahun ni..I got myself a bouqet of flowers for myself,my mom,dad n my Godmother. The best part of this year Valentine's day is- I got a Bonia handbag...hahahahaa...And the chocolate,some1 send over from Pahang ler ..


Ermmmmm....hope tahun depan aku dpt sambut la Valentine's Day ni dgn some1 special...mayb wif my husband.....kot...kekekkekekeke(da gatal sgt nk kawen ke ape aku nih,mengong tul!!)..Erm,thanks sgt2 kt org y sudi membuat aku bahagia d hari kekasih 2009 ni,wlpown aku xd pape y special nk bg..hehehheeee...Ade ke y sudi ??















Comments

Popular Posts